klaperende waterleiding

  • #1
A

Anonymous

Guest
Mijn waterleiding in huis klappert behoorlijk als de wasmachine, vaatwasser of buitenkraan in gebruik is. Dit geluid hoor je door het gehele huis heen.
Nu weet ik dat er waterslagdempers te koop zijn maar deze moeten tussen de kraan en bv. de wasmachine geplaatst worden maar dan heb ik er 2 nodig en mijn probleem met de buitenkraan blijft dan nog steeds bestaan. Weet iemand waardoor dit klapperen veroorzaakt wordt en/of er misschien ook waterslagdempers zijn die gewoon in de waterleiding opgenomen kunnen worden zodat alles in 1 keer opgelost is?

Alvast bedankt voor de reactie!
 
  • #2
A

Anonymous

Guest
als de waterleing klappert dan ontstaat er druk op de leiding, als deze leiding klapperd bij bij aanzetten of stoppen van het pakken van water ligt deze hoogstwaarschijnlijk los in de muur,
oplossing : waterleiding isoleren of vervangen.

Lin
 
  • #3
A

Anonymous

Guest
Er bestaan ook waterslagdempers die je vlak achter de meter plaatst. Deze zijn bij de vakhandel verkrijgbaar. Het is een soort klein expansievaatje dat druk op kan vangen.
 
  • #4
A

Anonymous

Guest
Ik zal eens onder de vloer gaan kijken of de leiding inderdaad goed vast zit, boven de vloer zit nl. alles goed vast.

Bedankt voor de reactie!
 
  • #5
A

Anonymous

Guest
hier wordt je probleem niet mee opgelost.
 
  • #6
A

Anonymous

Guest
je moet de water leiding beter beugelen hij zal ergens los zitten
als het probleem dan niet opgelost is kun je proberen er een stuk je kunstof tussen te plaatsen hier mee moet het probleem op gelost zijn
 

Forum statistieken

Onderwerpen
3.458
Berichten
8.960
Leden
13.489
Nieuwste lid
AnoukM
Bovenaan