Verwarming

  • #1
A

Anonymous

Guest
Hallo, ik moet mijn verwarmingsplaat verwijderen dus wil ik een eindstuk plaatsen op de plaats waar nu het verloopstuk zit. Maar de maat van de buis is 21mm (woning uit de jaren '60) deze is echter in de bouwmarkt niet te krijgen. Ook is de rubberen afsluitring enigzins lek. Wie weet waar ik deze maat nog kan krijgen.
Zo niet, wie heeft er een oplossing voor mij?

Met vriendelijke groet Andreas Riemens
 
  • #2
A

Anonymous

Guest
dit zal waarschijnlijk een 1/2" dikwandig stalen bijs zijn. Heb je schroefdraad; dan kun je een eindkap erop fitten. Heb je geen draad, dan kun je een ANBO eindkap plaatsen met een nylon verloopring erin voor deze buis. Dit materiaal kun je halen bij je plaatselijke installateur.
 
  • #3
A

Anonymous

Guest
Beste klussers,
Niet echt een klusvraag, maar misschien dat een aantal mensen toch het antwoord weten.
Wie heeft er ervaring met "Tiscali telefonie" Ik heb al meer dan een jaar een abb. op Tiscali. Ben er zeker niet ontevreden over. Maar nu bieden ze voor € 5.- meer een telefoon service aan. Kan ik dan mijn KPN abb. opzeggen of zit er een addertje onder het gras? Van andere telefoon aanbieders via kabel of internet hoor je nogal eens klachten (geen of slechte verbinding, problemen met de rekeningen e.d.) Alle ervaringen zijn voor mij welkom.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
3.459
Berichten
8.961
Leden
13.489
Nieuwste lid
AnoukM
Bovenaan