Slimme theromstaat v stadsverwarming via 220V

  • #1

Arno71

New member
Via het ICY heb ik een external powerswitch ontvangen die ik icm de Slimme thermostaat zou kunnen gebruiken om de temperatuur te regelen van mijn stadsverwarming.

Alles is aangesloten zoals ik denk dat het zou moeten ware het niet dat de thermische klep max open gaat en vervolgens niet wil sluiten op aangeven van de slimme thermostaat.

De thermische klep is een Honeywell M452A1006, de pomp is een Grundfos superselectric type UPS 18-35.

220v wordt via de klep doorgelust naar een ICY2044PSE.
In het begeleidend schrijven van de switch spreekt men over het aansluiten van 2 draden afkomstig van de thermische klep.
Bij mij komen daar drie kabels vandaan waarvan één de +, twee de - en een schakeldraad.

Het uitgaande signaal van de ICY2044PSE heb ik via de "normaly closed" weer gekoppeld aan de schakeldraad van de thermische klep en naar de voeding van de grundfoss pomp.

Voor de beeldvorming nog even een foto toegevoegd:



Als mijn info te summier is, laat het me even weten dan voeg ik wat foto's extra toe.

Tia.
 
  • #2

wallie

New member
Ja hier met wally.
Ik heb wel ook net een slimme thermostaat besteld en kom ook voor het probleem hoe sluit ik hem aan op de zelfde installatie als jij.
220 vold klep honeywell M452a en nu nog een honeywell cronowell 3 thermostaat met een schakelcontact 220v.
Dus ik blijf ook zoeken naar het goede andwoord hier over en als ik andwoord weet zal ik het hier mede delen en velen onder ons helpen.

Wallie
 

Forum statistieken

Onderwerpen
3.461
Berichten
8.963
Leden
13.489
Nieuwste lid
AnoukM
Bovenaan