terras overkapping

  • #1

marjo

New member
Ik wil graag een overkapping in de tuin hebben, ik denk in aluminium/wit. Heeft iemand een idee bij welke partij ik de beste prijs kan krijgen en wel de keuze heb tussen verschillende plafonds/daken?

Ik hoor verschillende verhalen over vergunningen, is het nu wel ofniet nodig?

Marjo :)
 
  • #2

johan81

New member
tegenwooordig kan je die compleet laten inmeten door de doe het zelf zaken,multimate en fixit weet ik zeker dat ze die hebben....en met verguning zou je even bij je gemeente moeten bekijken...of je in een monument woont of derglijke.
 
  • #3

marjo

New member
Hoi johan,
bedankt voor je reactie. Ik heb inmiddels wat offertes ontvangen, verano, sun24 en jeterrasoverkapping hebben het type dat ik wil. Alleen de laatste kan monteren maa rmisschien doe ik het toch zelf.
vergunning bleek ook niet nodig te zijn :)

gr Marjo
 
  • #4

johan81

New member
ow kijk das mooi,veel suc 6 ermee.

groetjes johan
 
  • #5

1001 Tuinhuisjes

New member
Beste Marjo,

Een terrasoverkapping kan je maken in verschillende soorten en prijzen. Je kunt gebruik maken van aluminium of hout zoals vuren hout blank of geïmpregneerd, maar je kan ook een duurzamere houtsoort nemen zoals lariks, bangkirai of eiken. De prijzen van de terrasoverkapping zullen dan wel hoger uitkomen natuurlijk.

Nu hebben we het alleen nog over het hout gehad, maar het dak kan ook gemaakt worden in diverse materialen. U kunt kiezen voor een plat dak met EPDM dakbedekking, maar u kunt ook een terrasoverkapping laten bouwen of zelf bouwen met een schuin aflopend dak en polycarbonaat platen of echt glas. Indien u gebruik wilt maken van polycarbonaat platen heb je hier ook zeer veel kwaliteiten in. Denk bijvoorbeeld aan de dikte van de platen. Wil je niet hebben dat de warmte door de platen trekt dan kunt u gebruik maken van IR platen. Deze zijn wel duurder dan standaard witte of heldere platen.

Voor iedere prijs is er wel een terrasoverkapping, maar ik denk dat je toch rekening moet houden met minimaal 100 euro per m2 voor een terrasoverkapping.

Kijk eens rustig rond en informeer goed voordat u een besluit gaat nemen voor een aanschaf van een terrasoverkapping.

Met vriendelijke groet,

http://www.1001tuinhuisjes.nl
 
  • #6

tiho

Klus expert
Exact 2 jaar te laat. Knap hoor.
 
Thread starter Similar threads Replies Date
K 1
H 0
D 2
H 0
H 0

Forum statistieken

Onderwerpen
3.459
Berichten
8.961
Leden
13.489
Nieuwste lid
AnoukM
Bovenaan