klussen vragen

milk paint
Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Klusvraagbaak forum index » Meubel, bouwtekeningen en houtbewerking
Auteur Bericht
Bericht15 februari 2013, 08:37    
loes52

wie heeft er al ervaring met milk paint? Je kan er meubels mee restylen en je moet er niet voor schuren! Het is in Europa alleen maar te krijgen via oldredbarn.be
Wie heeft tips voor mij? Alles wat ik er van vind ziet er fantastisch uit en op pinterest zijn er al veel meubels met milk paint.

Loes
advertenties
Bericht19 maart 2013, 11:08    
Stif

Hallo Loes,

Ik heb het ook al een paar keer voorbij zien komen en ziet er echt super uit. Had het laatst nog bij een blog gelezen weet alleen niet meer precies waar. Maar daar kon je het gewoon bestellen in verschillende soorten. Ze hadden ook een aantal voorbeelden. Misschien nog een keer Google.

Groet
stif
Bericht19 maart 2013, 11:14    
loes52

Hallo Stif

Ondertussen heb ik een paar weken geleden een paar pakjes milk paint besteld bij www.oldredbarn.be en aan het verven geslagen. Ik ben er heel blij mee, het is een superverf! Ik ga volgende week nog een paar pakjes bijbestellen. De blog die je bedoelt is misschien die van oldredbarn.be zelf? Er staat een link naar hun blog en daar staan ook foto's op van dingen die ze zelf met milk paint hebben geverfd.

groetjes
Loes
Bericht19 maart 2013, 11:28    
Stif

Dat was niet de blog maar mooi dat het gelukt is. Heb je Foto's ben wel beniewd!?
Bericht19 maart 2013, 11:30    
loes52

Ik moet er nog maken. Zal ik binnenkort eens doen en ze dan hier invoegen. Ik ben daar niet zo goed in, ik verf liever Very Happy

Groetjes!
Loes
Bericht19 maart 2013, 11:32    
Stif

ok! ik merk wel als je het er op hebt staan. Ben zelf momenteel ook bezig een kast te maken misschien dat ik er daar ook mee aan het werk ga. Vandaar de interesse. Maar is het makkelijk dekkend?
Bericht19 maart 2013, 11:35    
loes52

Ja hoor, je kan er hechtmiddel aan toevoegen en daarmee is het perfect dekkend. Je vindt dat ook op die website waar ze de verf verkopen. Als je dat er niet aan toevoegt laat het op sommige plaatsen los en dan krijg je een verweerd effect. Er zijn ook veel filmpjes over hoe je het moet doen op die site van oldredbarn.be onder hun faq.

Groetjes
Loes
Bericht19 maart 2013, 11:40    
Stif

ok dankje voor alle tips. heb trouwens de blog weer gevonden waar ik het gelezen had http://www.puurbrocante.nl/c-1928713/miss-mustard-seed-milk-paint/. Zal het nog een keer allemaal doornemen en kijken of ik mijn vrouwtje verrassen kan!
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Klusvraagbaak forum index » Meubel, bouwtekeningen en houtbewerking
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2