milk paint

  • #1

loes52

New member
wie heeft er al ervaring met milk paint? Je kan er meubels mee restylen en je moet er niet voor schuren! Het is in Europa alleen maar te krijgen via oldredbarn.be
Wie heeft tips voor mij? Alles wat ik er van vind ziet er fantastisch uit en op pinterest zijn er al veel meubels met milk paint.

Loes
 
  • #2

Stif

New member
Hallo Loes,

Ik heb het ook al een paar keer voorbij zien komen en ziet er echt super uit. Had het laatst nog bij een blog gelezen weet alleen niet meer precies waar. Maar daar kon je het gewoon bestellen in verschillende soorten. Ze hadden ook een aantal voorbeelden. Misschien nog een keer Google.

Groet
stif
 
  • #3

loes52

New member
Hallo Stif

Ondertussen heb ik een paar weken geleden een paar pakjes milk paint besteld bij www.oldredbarn.be en aan het verven geslagen. Ik ben er heel blij mee, het is een superverf! Ik ga volgende week nog een paar pakjes bijbestellen. De blog die je bedoelt is misschien die van oldredbarn.be zelf? Er staat een link naar hun blog en daar staan ook foto's op van dingen die ze zelf met milk paint hebben geverfd.

groetjes
Loes
 
  • #4

Stif

New member
Dat was niet de blog maar mooi dat het gelukt is. Heb je Foto's ben wel beniewd!?
 
  • #5

loes52

New member
Ik moet er nog maken. Zal ik binnenkort eens doen en ze dan hier invoegen. Ik ben daar niet zo goed in, ik verf liever :D

Groetjes!
Loes
 
  • #6

Stif

New member
ok! ik merk wel als je het er op hebt staan. Ben zelf momenteel ook bezig een kast te maken misschien dat ik er daar ook mee aan het werk ga. Vandaar de interesse. Maar is het makkelijk dekkend?
 
  • #7

loes52

New member
Ja hoor, je kan er hechtmiddel aan toevoegen en daarmee is het perfect dekkend. Je vindt dat ook op die website waar ze de verf verkopen. Als je dat er niet aan toevoegt laat het op sommige plaatsen los en dan krijg je een verweerd effect. Er zijn ook veel filmpjes over hoe je het moet doen op die site van oldredbarn.be onder hun faq.

Groetjes
Loes
 
  • #9

loes52

New member
Puurbrocante kende ik al. Ik heb ook al met hen gemaild in het verleden maar bestel er niets meer. Als je iets advies vraagt dan antwoorden ze pas na heel lang of gewoonweg niet. Ik vind het het ook raar dat ze hun producten gewoonweg niet goed kennen. Ze omschrijven milk paint als hun nieuwe krijtverf terwijl het niets te maken heeft met krijtverf en het iets helemaal anders is. Ik bestel liever bij die andere site, daar doen ze tenminste hun best en krijg je altijd na 1 dag al heel veel advies als je iets vraagt. En hun verzendprijzen vanuit Belgie zijn goedkoper dan wat puurbrocante binnen nederland vraagt.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
3.459
Berichten
8.961
Leden
13.489
Nieuwste lid
AnoukM
Bovenaan