problemen met draadloze bel

  • Onderwerp starter johanvandyck
  • Startdatum
  • #1

johanvandyck

New member
Hallo allemaal

Wij hebben al enkele jaren problemen met onze draadloze deurbel. De bel werkt als we er nieuwe batterijen insteken, maar een week of twee weken later doet ze het niet meer. Op verschillende forums heb ik al naar mogelijke oorzaken gezocht. Wat vaak terugkomt, is dat andere apparaten voor een storing kunnen zorgen. In de ruimte waar de ontvanger staat, bevinden zich ook de draadloze telefoon en alles wat met draadloos internet te maken heeft. Weet iemand of dit de oorzaak kan zijn? En vooral: weet iemand wat je er aan kan doen? Kan het zijn dat de ene draadloze bel er wel last van heeft en de andere niet? Momenteel zitten we aan onze tweede draadloze deurbel. De eerste hing hier al toen we hier kwamen wonen, dus ik hoopte dat een nieuw exemplaar voor beterschap zou zorgen. Niet dus. Of schakelen we beter over op een elektrische bel? Voor degene die zich geroepen voelt te antwoorden op dit bericht: ik ben de minst technisch aangelegde mens ter wereld, gelieve uw woordgebruik dus aan te passen :)

groetjes,
Johan
 

Forum statistieken

Onderwerpen
3.460
Berichten
8.962
Leden
13.489
Nieuwste lid
AnoukM
Bovenaan