Carport/ garage overkapping

  • #1

Brongerzz

New member
Hallo allemaal,
Ik ben van plan om binnenkort mijn carport aan te passen. Onze auto past er nu niet in, we willen graag 1 grote carport (schutting op de foto gaat weg) met een garagedeur.
We zitten te denken aan een roldeur, alleen daar is natuurlijk een bepaalde inbouwhoogte voor nodig. Bovendien ben ik er nog niet helemaal uit hoe ik dat het beste kan doen, aangezien er nu al een balk loopt.
Ook willen we de (lelijke, verkleurde) golfplaten vervangen door iets anders en een plafond eronder (evt met lichtkoepel oid) en spotjes. Wat en hoe precies weet ik nog niet.

Hebben jullie tips mbt bevestigingen/ materialen/ balken/ garagedeur/ dak/ plafond?
Afvoer is geen probleem.

Alvast bedankt!
Ik hoor graag jullie ideeën en tips.





 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • #2

Rene2015

New member
Betreft materialen zijn er zeer zeker veel opties bij Handelsonderneming Smolders

Dit is de webshop http://www.smoldersbv.nl

Je kunt ook contact met ze opnemen over deze vragen mocht je er nog geen antwoord op hebben gevonden.
 
  • #3

lmattys

New member
Materialen zijn er inderdaad genoeg maar dan moet je ook nog weten hoe ze toe te passen en daarvoor is een goed bouwschema toch echt onontbeerlijk. Het maken van een plan is het begin van het werk en als je dat goed doet heb je kans van slagen. Niet iedereen (mijzelf inbegrepen) is in staat een deftig plan te tekenen dus daarom ben ik op zoek gegaan naar bestaande tekeningen waar ik ook nog aan uit zou kunnen.
Succes
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Thread starter Similar threads Replies Date
M 0
M 0
D 0
A 2

Forum statistieken

Onderwerpen
3.459
Berichten
8.961
Leden
13.489
Nieuwste lid
AnoukM
Bovenaan