Trillingsisolatie

  • #1

funkeken

New member
Mijn probleem: ik lig in de woonkamer op een ziekenhuisbed op wieltjes. Het is een oude woning met veel hout en er ligt houten parket op de vloer. Sinds een maand heb ik heel erg last van trillingen van ergens buiten de woning. Ik weet niet wat het is en waar het vandaan komt maar elke dag van ongeveer 11 uur 's ochtends tot 9 uur s' avonds voel ik nonstop trillingen. De buren heb ik gevraagd maar die hebben ook niet iets van een airco aanstaan. Het trillen is heel subtiel en op een enkeling na voelt niemand anders het bij mij in huis. Ik voel het trouwens door het hele huis heen maar als ik alleen al het bed zou kunnen isoleren dan zou ik daar al heel erg mee geholpen zijn.

Nu heb ik onder de wieltjes van het bed 2 lagen Regupol anti-trilling gelegd met daar boven op 2 lagen tapijttegel maar dat helpt helaas niet. Hetzelfde geld voor stoeptegels. Ik hoop echt dat iemand hier misschien nog tips heeft want ik lig de hele dag in bed en word langzamerhand gek van dat getril.
 
  • #2

fazertoer

Klus expert
Trillingsdempers van een koelmachine of andere machine, maar dan moeten wel de wielen eraf!

Een goede gereedschapswinkel heeft ze wel.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
3.460
Berichten
8.962
Leden
13.489
Nieuwste lid
AnoukM
Bovenaan