Knauf Stuc-Primer per ongeluk in diepe gaten gesmeerd

  • #1

BertH

New member
Hallo Forum,
Op een muur die ik moet stucen heb ik Knauf Stuc-primer gesmeerd. Ik heb alleen de fout gemaakt om de diepe gaten, sommige helemaal door. ook met die primer in te smeren, stom. Ik wilde die grote gaten, zoals het hoort eerst met kalkcement vullen en dus niet met roodband.

Nu is mijn vraag; hecht kalkcement op de met primer ingesmeerde bakstenen.

Of er dan toch maar veel roodband in stoppen. Die gaten zitten ook nog eens naast een deursponning.

Help mij.

Dank,
Bert
 
  • #2

MarCom

New member
Beste Bert,

Wij zouden je graag een oplossing bieden. Wil je contact opnemen met onze Technische afdeling, 030-2473362. Zij kunnen je verder helpen.
Hartelijke groet,
Knauf B.V.
 
  • #3

BertH

New member
Ik heb ze gebeld en kreeg meteen ene Sebastiaan aan de lijn. Erg vriendelijke man. Hij had een goed luisterend oor.

Eigenlijk kwam het er voor mij op neer (de goedkoopste manier) om die gaten in 2 of 3x met roodband te doen.

En hij had ook nog andere tips voor mij. Ik heb muren met spagtelputz die ook nog eens gelatexed zijn en die ik weer glad wil hebben met Fix en Finish. Hij rade mij aan om er eerst BetoKontakt als primer te gebruiken vanwege die Latex.

Ik vertelde dat ik al een test muurtje zonder dat BetoKontakt heb gedaan en dat het er prima op zit volgens mij. Hij rade aan om er een strookje normaal plakband op te doen en die er weer aftrekken om te kijken of de fix en finish meekomt met het plakband. Testje gedaan en bij mij blijft de Fix en Finish goed zitten.

Dus ik doe het gewoon weer zonder. Misschien valt het er dan over een jaar vanaf maar zo verveel ik me niet... toch :D

Maar Sebastiaan.... Bedankt! en fijn geholpen.
Dank
 

Forum statistieken

Onderwerpen
3.459
Berichten
8.961
Leden
13.489
Nieuwste lid
AnoukM
Bovenaan