Eerst maar eens even voorstellen.

  • #1

mas

New member
Hallo allemaal, helaas kan ik me op dit forum nergens voorstellen, dus doe ik dat hier maar even.
Mijn naam Marcel 47 jaar oud, en pas een ander huis gekocht. Helaas na korte tijd al komen er een zwik verborgen verbreken aan het licht. (ik zal de eerste niet zijn en de laatste ook niet).

Ik kan meneer die het verkocht heeft niet belangen, hij is namelijk failliet.
Hiervoor had ik ook al niet het beste huis en heb er wel het een en ander van geleerd, dus zal hier zelf ook aan de slag moeten gaan.
Nou ja ik ken definitief niet alles, vandaar dat ik me hier ingeschreven heb.

Wat is er in dit huis aan de hand, nou pfff alles wat lek zijn kan is (inmiddels was) lek.
- lijstje:.

Kozijnenen kunsstof aan zijkant kwam water binnen = gedicht met kit,
Gaslekkage, buis vervangen en getest, is dus weer OK,
Water leidingen waren lek, bij veel knel koppelingen, aangedraaid dus nu weer dicht, wordt in de zomer nog een enkele leiding vernieuwd en een terugslag klep geplaatst. (kan ik ook zelf).
CV expansievat niet ok, ga dit even in de zomer doen.
Voordeur en rolluik waren niet dicht, afgekit, zal in de toekomst een kunsstof deur plaatsen. (al eens eerder gedaan komt ook goed en in duitsland is het niet al te duur),

Het dak hier is het eerste probleem, tocht - bitume - verkeerd geisoleerd waardoor het dooiwater over de binnen muur in de slaapkamer naar beneden komt, ik kom hier nog wel op de juiste plek voor terug.
Dit zal hier het duurste en lastigste worden om te repareren....

Helaas kan ik nog geen foto's plaatsen mijn kabeltje van camera naar laptop is voorlopig door de verhuizing nog zoek.
 
Thread starter Similar threads Replies Date
S 0
Similar threads
Wat eerst tegelen?

Forum statistieken

Onderwerpen
3.459
Berichten
8.961
Leden
13.489
Nieuwste lid
AnoukM
Bovenaan