klussen vragen

Ervaring met het huren van containers?

Vraag nu gratis de beste woonbrochures aan!
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Klusvraagbaak forum index » Geen geschikte categorie
Auteur Bericht
Bericht06 maart 2018, 16:37    
KlusserKermit

Ik ben bezig met een grote opruiming en renovatie thuis.

Daarbij komt er uiteraard een hoop afval bij te kijken en daarvoor wil ik een afvalcontainer huren, ik twijfel alleen over de maat.

Ik trek er een laminaatvloer uit van ongeveer 45m er moet een kast in van 1800X800X380 en daarnaast ook een flinke lading hout van een houten overkapping voor de fietsen die tegen de vlakte gaat. De overkapping is 2,2 meter hoog, ongeveer 2,5 meter diep en 4 meter breed.

Heeft iemand enig idee hoeveel m ik ongeveer nodig heb voor zo'n type klus?
advertenties
Bericht13 maart 2018, 13:11    
Cyrogeneric

Ik gok dat je bij zo'n klus een container nodig hebt van tussen de 6m en 10m.
Bericht20 maart 2018, 11:37    
KlusserKermit

Ok thnx voor de info. Heb je ervaring met het huren van containers? Zo ja, weet jij een partij waar ik tegen een mooie prijs een container kan huren?
Bericht26 maart 2018, 10:58    
Cyrogeneric

Ja ik heb zelf met enige regelmaat containers gehuurd voor diverse klussen. Je zou eens kunnen kijken bij deze partij: https://www.regiocontainer.nl/afvalcontainer-huren, hier heb ik voor het laatst een container gehuurd. Is prima bevallen. Ze komen de container naderhand ook weer afhalen met het afval.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Klusvraagbaak forum index » Geen geschikte categorie
Pagina 1 van 1