Ombouwen pelgrim gaskachel naar propaan.

  • #1

G.W.

New member
Dag, heb het ombouwsetje besteld en binnen, iemand misschien die me verder kan helpen? Zitten 4 onderdeeltjes in (twee meer dan op plaatje, als knelringetje niet meerekent, die er nu niet bij geleverd zit): hoofd gas aanvoer, en waakvlam sproeier, die me logisch leken, maar zitten nog twee hulpstukjes in, een grotere en kleiner soort cilinder met allebei een rubber ringetje erom. Denk, we gaan aan de slag en zie wel wat ik tegen kom. Stuit nu dus hierop, de twee overige delen lijken exact op die er al in zitten (aardgaskachel dus), dus of iemand dat misschien wat kan ophelderen, alvast misschien bedankt.

Foto's helaas misschien wat vaag. Kon iets betere toestel (voor foto's tenminste),





Ps lees net op forum ergens dat zelf wel word gedaan door dicht solderen en kleiner gaatje maken, maar is niet officieel dus, al snap ik niet helemaal, gaat over sproeier van 2,2 naar 1,1 mm maken, maar volgens mij hier alleen aanpas boutje (zo even gezegd) voor eerste gas ingang. na ja, misschien word het later nog 's wat duidelijker.
 
Thread starter Similar threads Replies Date
D 0

Forum statistieken

Onderwerpen
3.458
Berichten
8.960
Leden
13.489
Nieuwste lid
AnoukM
Bovenaan