Afdruip-rubber douchecabinedeuren

  • #1

Helena

New member
Ik heb een douchecabine van het merk Duka curvetemp ANSI Z97.1 (nu 9 jaar oud) Heeft iemand een idee waar ik nieuwe afdruip-rubbers (Oftwel spatrubber?) kan bestellen? Ben al een tijdje er mee bezig maar niemand kan mij helpen.
 
  • #2

marcel

New member
Duka is de serienaam van douchewanden afkomstig van fa. Sealskin.
Heb je daar al nagevraagd? Wat zegt de firma Sealskin?
 
  • #3

Helena

New member
Bedankt voor de tip, ga ik me volgende week in verdiepen.
 
  • #4

BasW

New member
Hoi Helena,

Ik heb het zelfde probleem!!! Weet jij inmiddels waar ik twee nieuwe afdruiprubbers voor de Duka Curvetemp Z 97.1 kan kopen/bestellen??

Groeten,

BasW
 
  • #5

Helena

New member
Hallo Bas,

Ja ik ben naar de winkel gegaan waar ik de deuren destijds heb gekocht. Zij hebben de rubbers besteld. Na een aantal dage kon ik ze al ophalen. Het is trouwens ook vrij eenvoudig om ze er op te plaatsen. Succes.
Mocht je ze niet kunnen bestellen: bij Luc van den Berg in Leiden , Rooseveltstraat kan het wel.

Groeten
 
  • #6

marcel

New member
Al eens geprobeerd onder de dealeradressen op: www.sealskin.nl
 
  • #7

BasW

New member
Thanx!

Ik ga ze meteen bestellen bij Luc van den Berg.

Groeten,

Bas
 
  • #8

Dirk van der Plas

New member
Ik kwam door te zoeken met Google op Douchedeurstrip.nl. Daar kan je de strippen gewoon online bestellen. Duka curvetemp ANSI Z97.1 blijkt overigens het keurmerk van gehard glas te zijn en heeft niets met het merk/type te maken.

Succes,

Dirk van der Plas
 
  • #9

mostard

New member
Hierbij even een aantekening bij strip DSO6200.
Vandaag even de strip in Leiden opgehaald. Alle strippen hebben ze tegenwoordig op voorraad.
Helaas bleek de maatvoering zoals op de site staat niet helemaal juist te zijn. De lengte van de onderste strip (tussen glas en bad/douche rand) is geen 13 mm maar 10 mm. Hierdoor heb ik net teveel ruimte en lekt er water onder de strip door.

Hugo
 
Thread starter Similar threads Replies Date
T 0
Similar threads
Afdruiprubbers

Forum statistieken

Onderwerpen
3.461
Berichten
8.963
Leden
13.489
Nieuwste lid
AnoukM
Bovenaan