Deurklink demonteren

  • #1

Jack

New member

Weet iemand hoe deze deurklink gedemonteerd moet worden? Onderin de klink zit een klein gaatje, maar ik kan niet zien wat hierin zit. En hoe gaat de rest eruit?
Als iemand het merk weet ben ik misschien ook geholpen. Dan kan ik op internet verder zoeken.
Alvast bedankt.
 
  • #2

lensink.dirk

New member
hoi

het slot kan er niet uit omdat de strip (de opdekstrip ) vast zit ,in dat gat zit een schroefje inbus sleutje er bij dan moet het los willen

dirk
 
  • #3

tab

New member
goedemiddag,

ik las uw vraag op de klusvraagbaak over de deurklink die niet los wilde gaan. Wij zoeken antwootd op dezelfde vraag, hebben precies dezelfde deurklinken en kunnen net als u het merk niet achterhalen. De zwarte ring op uw foto is bij ons goudkleurig, en het plastic ringetje dat eronder zit is stuk, dus we zoeken vervanging voor al onze deuren en lopen tegen hetzelfde probleem aan. Heeft u inmiddels kunnen achterhalen wat het merk is en op welke wijze het deurbeslag losgemaakt kan worden?


Alvast bedankt voor de moeite,

Ans
 
  • #4

tiho

Klus expert
Beste Tab,

Ik denk dat de topic starter dezelfde vraag hier heeft gesteld en meer antwoorden heeft gekregen :wink:

Hier=hier
 
  • #5

tab

New member
Beste Tiho,

dank je wel voor je snelle reactie en het sturen van de link! We gaan het een en ander proberen! Fijn weekend

Ans
 
  • #6

tiho

Klus expert
graag gedaan en van hetzelfde.

Tim
 
  • #7

LucasA

New member
Mag ik vragen waar die deurklink vandaan komt
 
Thread starter Similar threads Replies Date
M 0
K 2
A 3

Forum statistieken

Onderwerpen
3.458
Berichten
8.960
Leden
13.489
Nieuwste lid
AnoukM
Bovenaan