- #1
A
Anonymous
Guest
Wijze klussers,
Ik heb een HR combiketel van het merk Radson maxicom, inmiddels overgenomen door Bosch. Vanaf het allereerste begin zijn er vage klachten geweest over de ketel. Het eerste jaar nog op kosten van het instalatiebdrijf, maar daarna kwamen de rekeningen, altijd meer dan 200 euro, op mijn naam te staan. Zelfs had ik een onderhoudscontract ad E 146,00 pj, maar ieder jaar, altijd in een koude periode in de winter, moest er een monteur komen om een reperatie te verrichten. Klachten: verdeelklep defect, pomp defect, ventilator defect en allemaal met als gevolg dat er geen warm water leverbaar was en de verwarming koud bleef of niet meer te stoppen was. Heeft iemand van jullie ook dergelijke ervaringen met dit type ketel en is er iets structureels aan de ketel te doen, zodat de monteur een jaartje weg kan blijven?
vast bedankt vanuit een huis met alleen koud water
Ik heb een HR combiketel van het merk Radson maxicom, inmiddels overgenomen door Bosch. Vanaf het allereerste begin zijn er vage klachten geweest over de ketel. Het eerste jaar nog op kosten van het instalatiebdrijf, maar daarna kwamen de rekeningen, altijd meer dan 200 euro, op mijn naam te staan. Zelfs had ik een onderhoudscontract ad E 146,00 pj, maar ieder jaar, altijd in een koude periode in de winter, moest er een monteur komen om een reperatie te verrichten. Klachten: verdeelklep defect, pomp defect, ventilator defect en allemaal met als gevolg dat er geen warm water leverbaar was en de verwarming koud bleef of niet meer te stoppen was. Heeft iemand van jullie ook dergelijke ervaringen met dit type ketel en is er iets structureels aan de ketel te doen, zodat de monteur een jaartje weg kan blijven?
vast bedankt vanuit een huis met alleen koud water