radiator schilderen

  • #1
A

Anonymous

Guest
Ik heb een vraagje wij willen de radiators in het huis gaan schilderen maar we willen ze hamerslag koperkleurig hebben.
Dit is niet verkrijgbaar in radiatorlak kan er gewoon hamerslag lak opgedaan worden zoiets als hameriet.
 
  • #2
A

Anonymous

Guest
Lijkt mij geen probleem, wel eerst goed schuren en ontvetten. Eventueel gronden.Verkleuring door de warmte zal met de koper hamerite niet of nauwelijks te zien zijn.

Succes
 
  • #3
A

Anonymous

Guest
Let op let op,als je Hammerite gaat gebruiken,dat is prachtig,maar houd er wel rekening mee,dat als je de radiator over een paar jaar weer wilt schilderen een probleem heb met de hechting!!!!!!!Er zitten namelijk siliconen in en daar pakt de gewone verf niet op.Je moet dan altijd met Hammerite blijven schilderen.Dus als je Hammerite gebruikt ben je (verplicht) dit altijd te gebruiken.Hammerite op Hammerite gaat wel,maar Hammerite en dan gewone verf gaat niet.


Groetjes Marcel (FeJo Schilderwerken Wijdenes)
 
  • #4
A

Anonymous

Guest
Tenzij je de Hammerite er weer afhaalt. :)
 
  • #5
A

Anonymous

Guest
Dit Is dus bij alle hamerslag effect verf ,dus als ik gewone metalik lak pak ,dus gewoon koperkleur is dat niet het geval
 
  • #6
A

Anonymous

Guest
Geld voor alle speciale verven. Op het blik kun je dit altijd terug vinden of dit het geval is. Ook sommige buiten beitsen hebben dit soort toevoegingen. Metallioc lak over het algemeen niet. Komt vooral bij de Amerikaanse verven voor (maar deze mogen niet in Europa worden verkocht i.v.m. lood en kwik toevoegingen)
 
Thread starter Similar threads Replies Date
H 0
J 0
B 1
H 1
A 1

Forum statistieken

Onderwerpen
3.461
Berichten
8.963
Leden
13.489
Nieuwste lid
AnoukM
Bovenaan