vloerlijm verwijderen

  • #1
A

Anonymous

Guest
Onder gelijmde vloerbedekking zit een mooie granietvloer Hoe verwijder ik de vloerkit zonder de granietvloer aan te tasten ? Hoe breng ik daarna de granietvloer weer in oorspronkelijke staat terug ? Huis is gebouwd in 1935
 
  • #2
A

Anonymous

Guest
de kit verwijderen met een zogenaamde foamsteker vragen bij een vloerbedekkingzaak, mijn vader deed vroeger die zwarte randen van de granietvloer, opboenen met schoensmeer was prachtig het middelste gedeelte weet ik niet meer. suc6
 
  • #3
A

Anonymous

Guest
Een mogelijkheid om de vloerkit eraf te krijgen is tapifix groen. Dit is een oplosser voor tapijtlijm. Wel eerst op een stukje proberen om te zien of het graniet niet wordt aangetast. Het is nogal een agressief goedje. Voor het opkappen van de vloer zou ik 'ns informeren bij een speciaalzaak.
 
  • #4
A

Anonymous

Guest
Hallo, Ik heb ook al een en ander geprobeert maar onder de traptrede zit een verschrikkelijk plakkerig goedje wat ik er echt niet af krijg. Waar is Tapifix groen verkrijgbaar, ik heb Roobol al gebeld maar die kenden het niet. Het moet in ieder geval agressief zijn.

groetjes
 

Forum statistieken

Onderwerpen
3.461
Berichten
8.963
Leden
13.489
Nieuwste lid
AnoukM
Bovenaan