voegen spaanplaat

  • #1

easyfix

New member
Beste klussers

Na structuur op een spaanplaatmuur te hebben geverfd, zie je nog precies waar de voegen zitten, Ze lopen naar de zijkant ietsje schuin af. Al geprobeerd met extra verf, helpt niet. Voor het verven had ik er al iets aan moeten doen, helaas is het nu te laat. Heeft iemand een idee of oplossing om de voegen zo goed mogelijk weg te werken, zodat niet al het werk voor niets was.

vr.gr. easyfix (deze keer niet)
 
  • #2

Zabardast

New member
Gewoon de voeg weghalen en de juiste voeg materiaal gebruiken en over verven... :)
 
  • #3

easyfix

New member
Beste Zabardast

Bedankt voor je antwoord, maar het zijn 4 voegen van 2,60 m lang en er zit wit voegsel in, moet ik dat er allemaal uitkrabben of zo, ben bang dat dit de muur geen goed doet, dus kijk nog even verder.

groetjes easyfix
 
  • #4

Zabardast

New member
/\ Voor de doorzichtge vlekken...er bestaat wat spuit spul om vlekken te dekken...op een andere dag...ik heb op een RTL4 programma gezien...maar ik weet niet hoe het spuitbusje heet...je moet even zoeken... :)
 
  • #5

easyfix

New member
Waarschijnlijk komt mijn vraag niet duidelijk over, de voegen zijn al wel geverfd, dus er zitten geen vlekken op of zo, maar de contouren van de voeg is nog te zien en dit had ik eerst moeten plamuren of zo, dus is mijn vraag of je deze voegen nu nog zo goed mogelijk onzichtbaar kan maken of helemaal niet meer.

gr easyfix
 
  • #6

Zabardast

New member
Ik denk...je kan nog plamuren en oververfen...bingo... :)
 
  • #7

easyfix

New member
Bedankt voor de tip. Heb ik zelf ook al overwogen, dus ga een klein stukje proberen. Volgende week pas tijd voor, maar je krijgt bericht of het gelukt is.

gr. easyfix
 
  • #8

easyfix

New member
Beste Zabardast

Toch nog tijd gehad om een stukje te plamuren, lijkt wel beter nu, dus over alle voegen maar plamuur.

Nog bedankt voor je suggesties en tips en wie weet, misschien tot een volgende klus,

groetjes easyfix
 
  • #9

Zabardast

New member
Beste easyfix,

Gefeliciteerd!

In bouw/klusjes vooruit denken/plannen en voorbereiding is heel belangrijk...spaart heel veel moeite, tijd, geld en spanning...

Groetjes,

Tot de volgende keer... :)
 
Thread starter Similar threads Replies Date
T 0
L 1
V 0
A 2
A 1

Forum statistieken

Onderwerpen
3.461
Berichten
8.963
Leden
13.489
Nieuwste lid
AnoukM
Bovenaan