inloopdouche

  • #1
A

Anonymous

Guest
Hallo,
Ik wil inloopdouche maken. Ik weet niet goed hoe een aantal dingen gedaan moeten worden: moet ik de vloer dieper uitkappen waar de afvoer moet komen? Zijn daarvoor speciale afvoeren? Gaat op den duur de tegelvloer niet doorlekken of is dit op één of andere manir te voorkomen?
 
  • #2
A

Anonymous

Guest
Zit met hetzelfde probleem. Ik lees mee en ik hoop dat er iemand een goede tip heeft!
 
  • #3
A

Anonymous

Guest
Als we tegenwoordig een inloop douche maken willen we allemaal graag een grote douche kop of wel 30 cm doorsnede
Hiervoor is ook weel water nodig dus zorg wel dat je dienstleiding voldoende kan leveren bij voorbeeld minimaal 2,5M3 per uur maar liever 3,5M3 per uur
Dit om gemengd met heet water van 60 graden voldoende water te leveren van 40 graden om de zonnerregens voldoende te kunnen bevoorraden.

Wat veel mensen vergeten is dat dan ook je afvoer navenand moet worden aangepast op het aangeboden water
Tegen woordig is het erg mooi om de rvs gootjes toe te passen die heel ondiep zijn en welke je gelijk met de bovenzijde van de tegels kan houden
Instaleer de gootjes welke in rvs en diversen lengtes te krijgen zijn aan beide zijden en zorg dat beiden middels een 50 mm afvoer separaat aangesloten worden op je inpandige standleiding

Indien je dit niet goed regels kun je nooit volop genieten van je zomerregen en of zijsproeiers

Mark
 
Thread starter Similar threads Replies Date
J 6
A 1

Forum statistieken

Onderwerpen
3.463
Berichten
8.965
Leden
13.489
Nieuwste lid
AnoukM
Bovenaan