Laminaat bobbelt

  • Onderwerp starter Anonymous
  • Startdatum
  • #1
A

Anonymous

Guest
Beste klussers,

Heb recent een laminaatvloer gelegd (iets waar ik heel trots op was, want ik ben niet zo'n klusser..). Er doet zich nu alleen een probleem voor: In de hal "bobbelt" het laminaat, ondanks het feit dat er genoeg ruimte aan de zijkanten is. Aleen de gedeeltes die niet doorlopen in de slaapkamers bobbelen. Dus de "langere banen" (waar waarschijnlijk meer druk op staat) bobbelen niet. De ondergrond is vlak, dus dat kan het ook niet zijn. Ik ben radeloos.
Wie heeft de gouden tip?

Alvast bedankt!

Hester
 
  • #2
A

Anonymous

Guest
Het klinkt misschien wat vreemd, maar soms is het beter om het nog even aan te kijken. Ik weet niet hoe lang je hebt liggen maar zie het nog een weekje aan. Als de vloer echt vlak is en er is genoeg speling is het waarschijnlijk een extreem geval van aklimatiseren. Hoe heb je de eventuele plinten bevestigd?
 
  • #3
A

Anonymous

Guest
Heb nog geen plinten bevestigd, aangezien het zo hobbelt.
De vloer ligt sinds half mei... dus het lijkt me dat hij wel geaklimatiseerd is is...
Had ook gehoopt dat het bij zou trekken..
In ieder geval bedankt voor het antwoord.

groetjes hester
 
  • #4
A

Anonymous

Guest
hoi hoi
eff eerst een vraag als je je vloer schoon maakt hoe doe je dat als je hem dwijlt bedoel ik ? vooral niet te nat gewoon vochtige doek en dan af nemen
daar naast kan het ook zijn dat je hem niet goed in elkaar heb gedrukt of dat er rest deeltjes tussen zit dit is ook zeer gevoellig !!!
 
  • #5
A

Anonymous

Guest
gebruik altijd een vochtige doek, dus geen emmers water...

Tsja en wat betreft het in elkaar drukken en restdeeltjes: het ziet er niet naar uit dat de delen verkeerd aan elkaar zitten. Er zit een soort golf in..

In ieder geval bedankt voor je reactie!

groetjes Hester
 
Thread starter Similar threads Replies Date
D 0
K 0
M 0
J 0
S 0

Forum statistieken

Onderwerpen
3.461
Berichten
8.963
Leden
13.489
Nieuwste lid
AnoukM
Bovenaan