vocht onder de vloer

  • Onderwerp starter Anonymous
  • Startdatum
  • #1
A

Anonymous

Guest
Wie kan mij vertellen tot wie ik me moet wenden om iets aan mijn probleem te doen. Ik ben zelf niet zo'n klusser dus ik zal naar een deskundige moeten gaan maar ik weet niet naar wie.
Ik heb last van veel vocht onder mijn vloer in de woonkamer. (zandvloer) Ik zet regelmatig een vochtvreter neer en die is zo maar vol, er groeien ook allerlei panten onder de vloer. Het is een oud huis gebouwd in 1935. Ik kan niet ontdekken dat er iets lekt onder de vloer. dit was wel het geval twee jaar gelden. Lekkende verwamingsbuis is toen gerepareerd. Op mijn vloer vind ik regelmatig veel pissebedden en daarom denk ik dat er teveel vocht zit. Het ruikt ook vreemd en dit was een aantal jaren geleden niet zo.
Wie geeft mij raad.

Mijn dank
Tines
 
  • #2
A

Anonymous

Guest
Als je verwarming lekt moet je dat kunnen merken aan de druk in het systeem. Lopen er geen waterleidingen onder je vloer? Is er grondwater te zien of staat het hoog? Anders zou ik er zeker een bouwbedrijfje bij halen.
 
  • #3
A

Anonymous

Guest
voordat je dure hulpkrachten gaat inzetten zou ik een paar dingen zelf controleren ga eerst na of er voldoende ventilatie is onder je vloer kijk of je ontluchtingen niet dicht zitten en controleer eerst naar evt lekkages dan kun je dat in iedergeval uitsluiten suc6
 
Thread starter Similar threads Replies Date
J 0
U 2
P 2
H 0
A 2

Forum statistieken

Onderwerpen
3.462
Berichten
8.964
Leden
13.489
Nieuwste lid
AnoukM
Bovenaan