stekker monteren

  • Onderwerp starter Anonymous
  • Startdatum
  • #1
A

Anonymous

Guest
Hallo, ik ben een onhandige vrouwelijk kluns en weet dus helemaal niks maar ik wil toch dolgraag een (stekkerdoos met verleng)snoer door een gat in de muur leiden (gat zit er al en het snoer past er ook doorheen) en aan de andere kant van dat snoer een nieuwe stekker er aanvast maken. Dit om mijn computer op die manier op het stopcontact in een andere kamer in te pluggen omdat het stopcontact in mijn computerkamer stuk is. Klopt het dat ik van een stekkerdoos de stekker aan het uiteinde kan afknippen, vervolgens het snoer door het gat kan steken en aan de andere kant er weer een nieuwe stekker op kan zetten? En, dat is de grote vraag, hoe doe ik dat en waar moet ik op letten. Wil iemand mij s.v.p. helpen. alvast heel erg bedankt hoor.
Groetjes, Riekje
 
  • #2
A

Anonymous

Guest
Riekje, het is echt niet moeilijk om een stekker te monteren. Typ in Google maar eens in: stekker monteren. Je vindt veel info met tekeningen. Maar...het is handiger om het kapotte stopcontact (wandcontactdoos heet zo'n ding) te (laten) vervangen. Het voorkomt ongelukken omdat iemand anders het misschien wel wil gebruiken. Huur je, dan zal de huisbaas dit moeten doen. In andere gevallen: durf je het zelf niet aan vraag dan een klussenburo dit te doen. Vooraf prijs afspreken en je zult zien dat de kosten erg meevallen.
 
  • #3
A

Anonymous

Guest
Hoi Riet,

Misschien een tip om eens te zoeken bij bv. "de Sleghte" naar een huis- tuin- en klussenboek?

Hierin staan vaak uitgebreide tekeningen en beschrijvingen over dit soort klusjes!!

Succes.
 
Thread starter Similar threads Replies Date
A 0
A 2
A 1
A 2
A 1

Forum statistieken

Onderwerpen
3.463
Berichten
8.965
Leden
13.489
Nieuwste lid
AnoukM
Bovenaan